Merken
Promotiecode: FIT2019
De bestellingen worden de dag na betaling verstuurd met onze transporteur GLS. U ontvangt een e-mail met de “track and trace” gegevens. Een handtekening is vereist bij ontvangst.
Voor de levering aan huis doen we beroep op de diensten van GLS. De tarieven voor de verschillende landen zijn als volgt (excl. BTW):
België | zone 0 | € 6.09 |
Duitsland | zone I | € 8.99 |
G.H. Luxemburg | zone I | € 7.17 |
Nederland | zone I | € 6.85 |
Denemarken | zone II | € 15.59 |
Frankrijk | zone II | € 12.37 |
Oostenrijk | zone II | € 14.95 |
Groot-Brittannië | zone III | € 67.01 |
Hongarije | zone III | € 15.19 |
Italië | zone III | € 19.62 |
Polen | zone III | € 15.19 |
Slovenië | zone III | € 17.96 |
Slowakije | zone III | € 17.96 |
Tsjechië | zone III | € 17.96 |
Ierland | zone IV | € 27.62 |
Finland | zone IV | € 27.62 |
Roemenië | zone IV | € 20.71 |
Kroatië | zone IV | € 27.62 |
Spanje | zone IV | € 27.62 |
Zweden | zone IV | € 27.62 |
Bulgarije | zone V | € 23.48 |
Estland | zone V | € 26.93 |
Letland | zone V | € 26.93 |
Litouwen | zone V | € 26.93 |
Portugal | zone V | € 26.93 |
Het is niet mogelijk om te leveren in andere landen dan vermeld in bovenstaande tabel. Dit om logistieke redenen. Ook verafgelegen eilanden kunnen we niet bedienen. Bij twijfel: mail ons op info@tavernierdeinze.be!
De aangegeven leveringstermijn is van toepassing vanaf het moment dat wij je betaling hebben ontvangen, en je daarvan een bevestigingsmail hebt ontvangen.
België: 1 werkdag
Nederland, Luxemburg, Duitsland: 2 werkdagen
Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Oostenrijk: 3 werkdagen
Rest van Europa: 5 werkdagen
Ja, het is mogelijk om je bestelling op een ander adres dan je thuisadres te laten leveren. Bij het afrekenen van een bestelling, kan je in de tweede stap “Uw gegevens” een ander adres ingeven dan je thuisadres.
Dit raden we ten zeerste aan wanneer je op je thuisadres niet aanwezig kan zijn voor de levering. Je kiest best een leveringsadres waar iemand voor jou het pakket in ontvangst kan nemen tijdens de kantooruren.
Voorlopig is het nog niet mogelijk om een datum van levering te kiezen. Hier wordt echter aan gewerkt. GLS levert tijdens de kantooruren, waarbij kan uitgegaan worden van 09.00 uur tot 17.00 uur.
Via e-mail word je op de hoogte gehouden over de status.
Na de bevestigingsmail van je betaling (via e-mail) wordt je pakket zo snel mogelijk klaar gemaakt. Bij vertrek uit ons depot krijg je automatisch een mail met een bevestiging van de verzending. Vanaf dat moment kan je het pakket binnen de aangeduide levertermijn verwachten.
Je krijgt bij de verzending van je pakket een e-mail waarin je je bestelling kan volgen via een traceerlink van GLS.
Wanneer je niet thuis was op het moment van de levering, vind je normaal daarvan een kennisgeving in je brievenbus. Afhankelijk van je keuze kan je dan het pakket een tweede keer laten leveren of zelf gaan ophalen in het depot van de koerierdienst GLS. We raden je aan ons te contacteren, indien je je pakketje niet binnen de levertermijn hebt ontvangen.
Wanneer een bestelling 1 à 2 dagen na de verwachte leveringstermijn niet aangekomen is, neem je best zo snel mogelijk contact op met GLS (zie link mail) of met PharmaMedical. Wij onderzoeken dan de levering en houden je op de hoogte.
Met de knop “Mijn account” kom je terecht op je profielpagina. Daar kan je je persoonlijke gegevens zoals adres aanpassen.
Wanneer je je bestelling 1 à 2 dagen na de verwachte leveringstermijn nog niet ontvangen hebt, neem je best zo snel mogelijk contact op met GLS of met PharmaMedical. Wij onderzoeken de levering en houden je op de hoogte.
Als een bestelling niet aanvaard wordt, zal PharmaMedical altijd contact opnemen met de klant om te verantwoorden waarom deze niet aanvaard werd. Indien mogelijk zoeken we naar een alternatieve oplossing.