Categorieën

Merken

Eurostation II
Victor Hortaplein 40/40
1060 BRUSSEL

VEILIG BETALEN

HOE KAN IK VEILIG BETALEN

Als je een bestelling plaatst bij PharmaMedical kan je online betalen. Online betalingen verlopen via het beveiligde systeem van de firma Mollie.

Na het bestelproces op de website van PharmaMedical, kom je automatisch terecht op de beveiligde site van Mollie. Je versleutelde betaalgegevens zijn via een beveiligde SSL-verbinding ingevoerd in hun systeem. Daardoor zal er nooit kritische betaalinformatie van je opgeslagen worden op onze website.

Op die manier verzekeren wij je maximale veiligheid en kan je je online betaling in alle vertrouwen bij Mollie afhandelen.

WELKE BETAALMOGELIJKHEDEN BIEDEN JULLIE AAN?

Momenteel bieden we de volgende betaalmogelijkheden aan:

  • Visa
  • MasterCard
  • Maestro
  • Bancontact/Mister Cash
  • PayPal

IK BEN NIET ZEKER DAT DE BETALING CORRECT AFGEROND WERD, WAT KAN IK DOEN?

Wanneer de betaling van een bestelling bevestigd wordt aan PharmaMedical, wordt er naar de klant een extra bevestigingsmail gestuurd. Daarmee weet je dan zeker dat de betaling correct afgerond is.

Wanneer je echter problemen gehad hebt bij de betaling, of je denkt een vergissing gemaakt te hebben, neem je best zo snel mogelijk contact op met PharmaMedical. Dit kan per e-mail info@tavernierdeinze.bemet als onderwerp “betaling?” en vermelding van het bestelnummer.

 

KAN IK KIEZEN VOOR BETALING BIJ ONTVANGST VAN HET PAKKET (ONDER REMBOURS)?

Nee, het is niet mogelijk om te kiezen voor betaling bij ontvangst van het pakket. Gelieve een keuze te maken tussen de beschikbare betaalmogelijkheden.

KAN IK BETALEN MET EEN BANKCHEQUE?

Nee, het is niet mogelijk om te betalen met een bankcheque. Gelieve een keuze te maken tussen de beschikbare betaalmogelijkheden.